lunes, 22 de febrero de 2016

Anem al veterinari!

13/02/2013



Aquesta entrada hem decidit fer-la en conjunt, la Binta i jo.



Jo, la Deylin, havia de portar al meu gos al veterinari i com que sabia que a la Binta li faria il·lusió acompanyar-me li ho vaig proposar, i quan li vaig dir es va emocionar molt i va dir que li encantaria, així que, avui la he anat a buscar a Pont Major i després hem tornat a Girona per buscar a en Chipri. 









Hem anat fins al Canis, li han posat la vacuna a en Chipri i a la Binta li ha agradat veure-ho. 





Com que teníem molta gana per tot lo que havíem caminat, i com que teníem el Burguer King al contó, hem decidit anar, i estava boníssim!





Jo m’he divertit molt, però la veritat és que hem acabat cansades de tant caminar! 




Fins la propera Rossinyolets i Rossinyoletes!